images

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

اسنپ با ارزش 1.7 میلیارد تومان

شهرام شاهکار ، مدیر عامل اسنپ در جریان نشست ایرانسل رسما اعلام کرد که این سرویس حمل نقل انلاین با ارزش 1.4 تا 1.7 میلیارد دلار ، اولین استارتاپ یونیکورن ایران است .

ایرانسل در جریان کنفرانس خود به ارائه اطلاعاتی در خصوص سرمایه گزاری های انجام شده در استارتاپ های ایرانی پرداخت . بر اساس انچه دزفولی ، مدیرعامل ایرانسل اعلام کرد ، این اپراتور مخابراتی با همکاری دانشگاه تهران ، مرکز شتابدهی برای استارتاپ های نوپا در فضای دانشگاهی تاسیس کرده اند . 

از جمله استارتاپ هایی که ایرانسل جزو سرمایه گزاران ان محسوب میشود ، باید به گروه اینترنتی ایرانیان اشاره کرد که اسنپ یکی از زیرمجموعه های ان است .

شهرام شاهکار ، مدیرعامل اسنپ با حضور در روی صجنه اعلام کرد که این سرویس با ارزش 1.4 تا 1.7 میلیارد دلاری اولین استارتاپ یونیکورن ایران است . امار شاهکار نشان از این دارد که بیش از 350هزار نفر از مجموع 700 هزار راننده ی اسنپ ، فعال هستند . همچنین امار سفر های روزانه ثبت شده در اسنپ بیش از یک میلیون است که تعداد سفر های ان در ایران در مقایسه با سفر های انجام شده توسط اوبر در شهر سائوپولو در رتبه ی بالاتری قرار میدهد .

در این مراسم به سایر کسب و کار های اسنپ شامل اسنپ فود ، اسنپ تریپ و بامیلو نیز اشاره شد . 

منبع : سایت زومیت