images

۳۱ تیر ۱۳۹۷

شرکت سیستم نگر ساینا

مقدمه 

در سال 2013 با ظهور تکنیک های یادگیری عمیق در هوش مصنوعی از یک طرف ، و گسترش توان محاسباتی به لطف تولید نسل های جدید پردازنده های گرافیکی از سوی دیگر ، تحولی در هوش مصنوعی رخ داد و به واسطه ی این تحول و افزایش چشمگیر دقت ها ( یادگیری ماشین ها ) که پیش از آن در مسائلی خاص کاربرد داشت ، در حال گسترش به تمام حوزهاست ، از فناوری پیشرفته صنعتی و نظامی گرفته تا کاربرد های روزمره و سرگرمی . این در حالی است که (هوشمند سازی ) به عنوان یک روند در دنیای امروز قابل مشاهده است ، تا جایی که اخیرا در بعضی از پروژه های مرتبط ، الگوریتم های یادگیری عمیق حتی از انسان بهتر است .

بر اساس رویکرد اینده پژوهانه ، از سال 94 در حال توسعه الگوریتم های یادگیری عمیق و استفاده از آن در کاربرد های مختلفی هستیم . در این راستا سه سرویس تحلیل و برچسب زنی تصویر ، تشخیص شناسایی و آنالیز ویژگی های چهره ، تحلیل و آنالیز محتوای متنی توسعه داده شده است که در ادامه با آن ها اشنا خواهیم شد .

شرکت سیستم نگر ساینا یک شرکت دانش بنیان است که در سال 1393 با هدف به کار گیری دانش اکادمیک هوش مصنوعی در تولید محصولات مورد نیاز بازار کشور ، توسط گروهی از فارغ التحصیلان دانشگاه علم و صنعت تاسیس شد . نگاه مجموعه نگاه همواره نگاه رو به آینده بوده و تلاش کرده با فناوری های نوظهوری که در کشور در حال توسعه است وارد حوزه تجارت شود . این شرکت با جذب نیروهای خبره و در کنار نیروهای دانشگاهی توانسه است ، در مدت زمان کوتاهی اقدام به تولید و بومی سازی نرم افزار های مختلفی در این زمنیه نماید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرکت دانش بنیان ساینا روی لینک زیر کلیک کنید

اطلاعات بیشتر


لطفا همه لینک های ستاره دار را وارد کنید.*

ارسال کامنت